It´s the little things that makes life big.

It's the little things that make life big.

tisdag 25 oktober 2011

födelsedag och djävulstyg

idag fyller jag 23, yay! hmm oliwer måste på nått sätt fattat att det var idag man skulle vara snäll mot mamma eller hur busig som helst!

Det började lite trevligt i morse med att han knappt ville byta blöja. efter det skulle vi äta frukost och efter att både gröt och macka hamnat på golvet gav jag honom lite vatten från mitt glas.... som han självklart ville kasta i golvet så det gick söner i tusen bitar. DAMN! Torka bort gröt och vatten å dammsuga bort glas och klä på unge som inte vill ha kläder på 20 minuter. det var liiiiite stressigt må jag säga. väl på förskolan skulle vi ju så klart vara ute eftersom jag inte satte på oliwer ordentligt med kläder för utomhuslek. suck! arg oliwer men tillslut fick vi gå in. sen hem och söva barn. åt lite mat och stressade iväg för att prata med chefen på mitt förra jobb som glömt att han sa idag. han var alltså inte där.

efter det åkte vi hem igen och medan jag städade på ett ställe stökade oliwer ner på ett annat. han passade på att hälla ut en chipspåse som någon, EMILY, hade ställt bakom soffan. SUCK!

Nu är dagen i alla fall slut och jag halv sover här i soffan. Det är fan ansträngande att fylla år! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

skriv vad du vill men tänk på att karma slår tillbaka!