It´s the little things that makes life big.

It's the little things that make life big.

torsdag 27 oktober 2011

födelsedagen fortsatte..

Inte så bra med en oliwer som knappt sov på hela natten till idag så vi skippade förskolan idag. oliwer hade sovit ca 2 timmar när väckarklockan ringde i morse.. eller ja, han vaknade vid 4 så innan det hade han sovit också. på eftermiddagen var vi på marieberg med mamma/mormor. hon köpte två tröjor till mig i föedelsedagspresent, ett par örhängen å lite sånt där! oliwer fick några för tidiga julklappar också men så blir det ju om mormor sätter på sig spenderarbyxorna innan marieberg! ;)

nu på kvällen har vi inte gjort så mkt. becca var över en stund med donna som bajsade på min matta och kissade på mitt golv :@

Hade besök innan också och fick lite presenter. 2 triss som jag vann 50 kr styck på, en elvisp! :), ett finfint kort och en nalle. tack igen! :)

nu ska jag sova lite. vi ska snart upp till dagis igen.


min randiga tröja är i andra färger.

Puss å natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

skriv vad du vill men tänk på att karma slår tillbaka!