It´s the little things that makes life big.

It's the little things that make life big.

måndag 16 januari 2012

Helgen!

Helgen kunde inte ha börjat bättre, vi spöade, VERKLIGEN SPÖADE, virsbo med 9-0! Vem håll nollan, WHOP WHOP! Det kändes riktigt gött att vinna och det gjorde hela kvällen.
Efter matchen hämtade jag upp Bexs och sen åkte vi till Karin och kollade på film. Vi kollade på dream house och jag halvsov genom hela filmen, så trött efter jobb, match, lämna Oli osv. Men men ;) Efter de körde vi hem Bexs och sen tog vi natten.

Lördag var vi och gick 5 km spåret i karslund, JÄVLAR va jag hade träningsvärk efter de, otränad javisst! På kvällen kollade vi på real steel och sen var vi på videobiljarden och spelade biljard och även där krossade jag! Haha, nä Karin kämpade på bra men jag vann alla 4 omgångar (skryt). Efter det åkte vi hem och kollade på Life as we know it.

Söndag sov vi länge. När vi vaknat så åkte vi till karslund och gick igen men det hade snöat så mycket och var så isigt så det blev ca 2,5 km men det är ju bättre än inget i alla fall :) Efter det åkte vi och handlade på Willys och sen hem till Karin och åt för att sen åka vidare och hämta upp Oli..

En riktigt bra helg!! Tack bästa Karin!

Nu i veckan händer inte så mycket. På lördag ska jag till bästa L och äta gott och bara vara.

Nu ska jag cykla och sen kolla paradise hotel.

Natttiis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

skriv vad du vill men tänk på att karma slår tillbaka!