It´s the little things that makes life big.

It's the little things that make life big.

måndag 9 januari 2012

Fiskpinnar och mos

Oliwer verkade inte gilla det MEN remouladsåsen gick ner utan problem! (!!) Gjorde god sallad till också som det slutar med att jag får äta upp eftersom Oli verkar dissa sallad nu, inte bra.

Just nu kollar jag på Scrubs, har precis cyklat "en sväng" på min fina motionscykel, vad skulle jag göra utan den??

Har även köpt en app till mobilen som heter Shapeup så vi får väl hoppas att den ger bra resultat, slog på stort 12 månader direkt, damnit. Mr M kom hit en sväng och frågade varför jag inte bara köpte en månad, men vafan det kostade 50 spänn och nu blev det betydligt billigare om jag nu kommer ihåg att använda den. Om jag följer som jag ska tar det ca 29 veckor till min målvikt! :) Ingenting ju! Så vi håller tummarna!

En dusch och sen paradise, lär sova tidigt ikväll är så himla trött!

Sleep tight!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

skriv vad du vill men tänk på att karma slår tillbaka!