It´s the little things that makes life big.

It's the little things that make life big.

söndag 8 januari 2012

Öhhhmm....

Jaa. Det här med att komma ihåg att blogga, hur var det nu med det? ;)

Det blev helt enkelt för mycket där ett tag, skulle flytta men så blev det inte så.. Fixade nytt jobb och sa upp mig från mitt för att två veckor senare be om mitt jobb tillbaka samt ny dagisplats på nya orten och fick leta efter en ny igen här med panik när det inte blev någon flytt.. Som ni ser, PUUUH!

Nu har livet lugnat ner sig lite efter ca 40 % frånvaro på jobbet pga VAB. Min son har lyckats dra på sig alla sjukdomar på sista tiden och förhoppningsvis kan det kanske ge sig nu? Men man har ju blivit förvarnad att alla barn går igenom detta när de börjar dagis och att mysa med sonen, vem klagar på det? :)

Tänkte jag ska försöka med bloggen igen, det är faktiskt ganska skönt att skriva en rad eller två och bara få ur massa eftersom jag inte har en pojkvän att kräkas ur det på.

Känns som att det hänt lite väl mycket för att kunna berätta allt så vi börjar om från nytt..

jag är inte den enda här hemma som upplever panik just nu ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

skriv vad du vill men tänk på att karma slår tillbaka!