It´s the little things that makes life big.

It's the little things that make life big.

måndag 9 januari 2012

Spis och pulka

Igår köpte jag en leksaksspis till Oli. Jag ångrar att jag inte filmade när M bar in den! Oli stod som ett utropstecken och bara gapade, ungen strålade verkligen! Det värmde mitt mammahjärta ska jag berätta! Jag tog en bild ialf (inte i närheten av samma glädje som när vi tog in den men) på Oliwer och den nya spisen, he loves it!

Oliwer med fina nya spisen!

Idag har vi varit uppe i Ånnaboda och åkt pulka, eller ja Oli har åkt pulka. Det tyckte han var jättekul! Efter det var vi hos gammelmormor och fikade. Jätte goda "bullar" bjöds det på och de hade ett väldigt passande namn "godingar" hehe! :)

Efter det var vi över hos Micke och han kollade på min bil som läckte bensin och där blev vi bjudna på köttbullar och makaroner, vilken tur Olies favorit mat! :) Tog med mig två flyttkartonger hem, bara nån kvar nu då! Hehe, flyttade därifrån för, tjaaa, fyra år sedan!

När vi kom hem badade Oli en sväng och sen var han så trött! Jag cyklade lite på min motionscykel och kollade på tv och sen avslutade jag med ett härligt bad. Nu ligger jag här i sängen och ska dra på ett avsnitt av paradise hotel!

VILL passa på att rekommendera en underbar film också, The Help, så himla bra! Satt här i min ensamhet och grät, den tycker jag verkligen alla borde se!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

skriv vad du vill men tänk på att karma slår tillbaka!