It´s the little things that makes life big.

It's the little things that make life big.

torsdag 18 augusti 2011

Ännu en dag som surpuppa!

Eller ja, den här dagen har inte riktigt vart som jag hade velat.. Först vaknade jag av en bebis på strålande humör, jätte mysigt men han hade gärna fått sovit ett tag till, så som vanligt var jag ganska trött i morse. Bebis ville verkligen inte äta sin supergoda macka med leverpastej utan ville hellre ha min smoothie, så blev det tillslut och hunden fick äta leverpastejsmackan.

Till lunch åt vi kyckling och couscous. Min son har kommit på en ny grej som han gjort nu senaste veckan.


Kreativitet kallar jag det, vattenmugg i "matskål",
the new thing by Obbe!

Lite senare kom posten och då fick jag ett trevligt brev från försäkringskassan, dina dagar tar slut den 11 oktober och mammapenningen sänks med hälften, YES! Vilken örfil, som om det inte räckte med att november blir pengalös... Men men, det finns folk som har det värre!

Hade ett super trevligt samtal sen med min sons far, ja, vi kan väl säga att vi har olika åsikter och vi tänker nog inte riktigt samma så det blev lite sura miner där. Skällde av mig lite på mamma och en vän så var det bra med det..

Tog en kvällsprommenad också med ett vän par och deras bebis fram och tillbaka till ICA. Som vanligt sura miner från min son, fattar inte varför han hatar barnvagnen men han har gjort det länge.. Han är ju inte riktigt som alla andra men det ska man ju inte vara heller! :)

Vissa människor är snyggare än andra, så är det bara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

skriv vad du vill men tänk på att karma slår tillbaka!