It´s the little things that makes life big.

It's the little things that make life big.

onsdag 17 augusti 2011

Ingen vill ha mig ingen tycker om mig...

BARA FÖR JAG KÄKAR MASK!


Nej då. Jag äter inte mask. Jag har aldrig ens smakat och planerar inte på att göra det.


Idag har varit en otroligt seg dag. Jag har vart på bajsnödigt humör hela dagen och avskyr att vara så sur men ibland kan man inte hjälpa det. Morgonen startade lite trevligt av att jag försov mig och missade min tid hos vårdcentralen, DAMNIT! Jag var astrött eftersom jag skulle envisas med att vara vaken till 03.45, smart? Nej men jag är väl inte känd för det heller kanske.


Anyway.. Min syster å hennes vän var här, dom delade på min soffa. Det är en tresitsig tomelilla från IKEA och alla ni som äger en eller vet hur dom ser ut vet att den inte är JÄTTEstor. Helt ärligt så tror jag inte det störde dom alls om man jämför med min lilla gullunge som fullkomligt älskar att sjunga opera på morgonen. Eller varför inte slå nån i ansiktet? Ju elakare desto bättre. Jag funderar starkt på om min son är nya Stewie, usch vem vet vilka planer han har för mig ? :O


Aja, dom hade panikbråttom i morse men det gjorde mig inget för jag skulle också iväg. Skulle ja. Hade lite svårt att bestämma mig för om jag skulle gå eller, JA NI LÄSER RÄTT, ta bilen. Det slutade med att klockan, som när jag började fundera var 11, helt plötsligt var kvart över 12. OJ!! Jaja, det blev bilen tillslut. Väl framme på familjecentralen var soppan slut. Dom fixade iofs ny, SVAMPSOPPA(URK) men hungrig som en räv fick jag hugga in på den SUPERGODA (hmm) soppan... Min kära son fick kanske inte heller så god mat för han kräktes hela dagen efter den, spagetti å köttfärssås (matförgiftning?) på mig, på sig, på golvet och ja, lite överallt.


Hem efter en stund och laga mat. Använde squashen (en liten bit av den, den är huge!) till min pyttipanna. Det var gott. Till och med min son åt, han som är så kräsen.


Efter mycket lek å stoj somnade han för natten, jag var nära att somna med men jag fick som tur var sms å vaknade i tid. Det hade kunnat bli lite jobbigt annars (hund som vill ut, bombnedslag hemma och så lite disk då) Så nu sitter jag här i min ensamhet och dricker några glas vin och lyssnar på den bästa, Lars Winnerbäck.
 

Krulltottar är jävligt nice!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

skriv vad du vill men tänk på att karma slår tillbaka!