It´s the little things that makes life big.

It's the little things that make life big.

måndag 22 augusti 2011

Svinbilliga skor, glad bebis och mormor!

Efter många om och men, var förbi en i min föräldragrupp och köpte en barnvagnsratt och sen vidare till en kompis för att låna hennes målvaktsutrustning inför i morgon, kom vi till Lager 157. Kikade runt lite men hittade inte att köpa till mig direkt.. Plockade med ett par strumpor till Oliwer från märket lundmyr, dom har jättebilliga kläder från det märket på Lager! När jag var på väg till kassan såg jag massa kartonger med skor och en prisskylt "15,70:-". Jag tänkte att det måste vara fel så min syster frågade i kassan och ja, dom kostade 15,70!! Ääääh, okej nu är skorna för barn från ca 3 år men självklart så köpte jag ett par till Oliwer och ett par till min väninnas son!!




















Efter Lager åkte vi till Marieberg. Vi kikade omkring lite och på cubus köpte jag en JÄTTE söt mössa till Oliwer. (Lägger upp bild på den i morgon!) Vi var runt i många affärer men hittade inte så mycket alls så vi åkte hem igen.

Tjafsade en stund med Oliwers pappa igen (ovanligt?!) i bilen och när vi kom hem stod mormor (min mamma) med respektive och väntade på oss. Ut med alla saker och upp i lägenheten. Mamma hade haft en halvtimme på Ullared och hade lyckats få med sig några plagg till Obbekobbe, dessutom fick han ett par racinggummistövlar och jag fick en jävla massa ägg!

Provade även målvaktsutrustningen nu ikväll och är så jävla taggad inför i morgon! Det blir awesome, om knät nu känner för att vara med!



Nu ska jag ta en dusch och sen ner i sängen och upp tidigt i morgon, ska med lillsyrran till tandläkaren och laga hål kvart i 8!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

skriv vad du vill men tänk på att karma slår tillbaka!