It´s the little things that makes life big.

It's the little things that make life big.

söndag 28 augusti 2011

jag lever för kicken, precis som du

tänkte börja med några bilder från fredagen.



sådär det var fredagen. vi åt tacos, färgade hår, gjorde grimaser, poser, hade katt som matgäst, en cider och ett glas vin (eller två? ) jag gick och la mig hyfsat tidig, inte dom andra. det kan inte ha vart kul att vara dom igår morse när min son sjöng opera för fulla muggar ;)

igår var vi hos min mamma och åt middag, mycket trevligt och så fick vi plommonpaj till efterätt! MUMS!
efter det åkte jag hem och städade och efter det satt jag vid datorn och väntade på min tillfälliga inneboende som aldrig kom hem. eller jo när jag vaknade i morse var hon hemma i alla fall :)

nu på morgonen har oliwer klättrat på vår inneboende som sover på soffan, ja han är så duktig och kan klättra upp i soffan själv! :O hon kommer nog inte tro på det dock ;)

ska börja med maten nu och efter det ska vi åka till noramarken med en vän och hans två små.

slänger in en bild på oliwer också från frukosten, just nu står han här brevid och är galen på mig och dansar till Lars Winnerbäck - Tvivel.

en ANING kladdigt

tänk om alla var som mig.

1 kommentar:

  1. haha, ledsen för att jag var sen hem. och att bebisgosen klättrade på mig undgick väl ingen av oss? x)

    SvaraRadera

skriv vad du vill men tänk på att karma slår tillbaka!