It´s the little things that makes life big.

It's the little things that make life big.

fredag 19 augusti 2011

Hjärnan går på högvarv.

Nätter är inte bra. Då tänker man mycket både på saker man vill och inte vill. Man börjar typ tänka på nått lite löst, börjar tänka på det mer. Är det så att man tänker på nått man borde göra slutar det ju oftast med att man gör det eller om det är lite längre fram så måste man typ skriva en lista, så man minns.. Jag fungerar så i alla fall. Så har det gått en timme till..

Jag funderar ofta på livet, allt.. Vad som ska hända i morgon, om en vecka, nästa år..  Vad vi ska äta, hur jag ska gå ner i vikt och på alla problem. Ja, för dom säger ju det, att livet har sina ups and downs men jag tycker fan det är flest downs. Gärna samtidigt.. Diskuterade detta med en vän ganska nyligen. Vi kom ganska snart överens om att "när en dörr stängs så stängs fem till". Är det min dåliga inställning som gör att jag känner såhär eller?


Vad upplever du?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

skriv vad du vill men tänk på att karma slår tillbaka!