It´s the little things that makes life big.

It's the little things that make life big.

tisdag 30 augusti 2011

vi är som flugor i smöret på nån annans kalas

vaknade av att oliwer slog mig i huvudet med en pipmugg, inte så mysigt och ganska ont. aja upp och gjorde frukost och sen till willys för att handla ströbröd och potatismjöl. mitt tog nämligen slut eftersom blöjhelvetet läckte i natt igen, kanske måste ha andra blöjor på natten?

på sistonde har jag blivit så himla huslig, idag gjorde jag köttfärslimpa med fetaost och oliver och till det slängde jag ihop en sås på skyn som blev kvar, mjöl, mjölk, soja, köttbuljong och lite peppar. det blev hur gott som helst!

 


















nu ligger oliwer och sover och jag ska passa på att fixa lite under tiden.

skriver mer sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

skriv vad du vill men tänk på att karma slår tillbaka!