It´s the little things that makes life big.

It's the little things that make life big.

fredag 19 augusti 2011

Dags att kliva upp nu då..

Sonen skrålar lyckligt över att det är en ny dag.. Idag känns som en bra dag, lite trött men så är det ju ibland ;)

Idag ska vi till familjecetralen och träffa gruppen för ensamstående, det ska bli trevligt efter ett långt semesteruppehåll nu under sommaren!

Innan och efter det blir det att städa och fixa lite här hemma. Oliwer ska till sin pappa idag så ska packa hans väska också..

Ikväll blir det lugnt, för i morgon ska man upp med tuppen och åka till Liseberg! YAY!

Nu ska jag tvätta sängen här, min sons blöjor lever sitt egna liv och läcker lite som dom vill och man vill ju inte att det ska lukta kiss i sängen. Som tur var har jag världens bästa knep som jag fått av min kusin.

Skrubba rent med diskmedel och på med potatismjöl. Vänta några timmar och dammsug bort potatismjölet och voilà!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

skriv vad du vill men tänk på att karma slår tillbaka!